Bolaget bedriver verksamhet inom strategisk kommunikation, varumärkesutveckling och kreativ rådgivning, med särskilt fokus på livsstil, outdoor, sportmode och skönhet. Bolaget ska erbjuda konsulttjänster inom kreativ marknadsföring, projektledning, upplevelser och storytelling, samt utveckla och implementera varumärkesstrategier, visuella identiteter och marknads- och kommunikationsplaner. Verksamheten ska präglas av tre kärnvärden: hållbarhet, innovation och autenticitet. Bolaget ska verka för att främja miljömässigt och socialt ansvarstagande affärsmetoder, samt driva utveckling och förändring genom innovativa lösningar. Genom att skapa meningsfulla upplevelser och engagera målgrupper på ett genuint sätt, ska bolaget bidra till att bygga starka, värderingsdrivna varumärken. Verksamheten får bedrivas såväl nationellt som internationellt.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 494 | 182 | 268 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -107 | 4 | 9 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -106 | 4 | 9 |
Årets resultat (tkr) | -106 | 2 | 7 |
Summa tillgångar (tkr) | 141 | 124 | 113 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 494 | 182 | 268 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -107 | 4 | 9 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -106 | 4 | 9 |
Årets resultat (tkr) | -106 | 2 | 7 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 141 | 124 | 113 |
Tillgångar (tkr) | 141 | 124 | 113 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -46 | 59 | 57 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 188 | 64 | 56 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 141 | 124 | 113 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 494 | 182 | 268 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -21.7% | 2.2% | 3.4% |
Soliditet | -32.6% | 47.6% | 50.4% |
Kassalikviditet | 75.0% | 193.8% | 201.8% |
Bolaget bedriver verksamhet inom strategisk kommunikation, varumärkesutveckling och kreativ rådgivning, med särskilt fokus på livsstil, outdoor, sportmode och skönhet. Bolaget ska erbjuda konsulttjänster inom kreativ marknadsföring, projektledning, upplevelser och storytelling, samt utveckla och implementera varumärkesstrategier, visuella identiteter och marknads- och kommunikationsplaner. Verksamheten ska präglas av tre kärnvärden: hållbarhet, innovation och autenticitet. Bolaget ska verka för att främja miljömässigt och socialt ansvarstagande affärsmetoder, samt driva utveckling och förändring genom innovativa lösningar. Genom att skapa meningsfulla upplevelser och engagera målgrupper på ett genuint sätt, ska bolaget bidra till att bygga starka, värderingsdrivna varumärken. Verksamheten får bedrivas såväl nationellt som internationellt.